Ćwiczenia fizyczne po porodzie

ćwiczenia po porodzie

Wraz z urodzeniem dziecka oraz powrotem do życia codziennego, w myślach matek rodzi się pytanie – jak szybko wróci do formy sprzed ciąży? Nie ukrywajmy – ciąża zostawia na ciele kobiety ślad. Podjęcie stosownych działań związanych z powrotem do smukłej sylwetki wymaga motywacji oraz ostrożności. Nie zapominajmy, że kobieta niedawno urodziła, tak więc zbyt wczesne treningi i zbyt intensywne ćwiczenia mogą odbić się niekorzystnie na ciele matki.

VN:F [1.9.21_1169]
Rating: 5.0/5 (2 votes cast)
VN:F [1.9.21_1169]
Rating: +2 (from 2 votes)

Przykładowe ćwiczenia 7 minutowego treningu

7 minutowy trening - przykładowe ćwiczenia_3

7 minutowy trening jest Twoim osobistym doradcą w Twoim systemie ćwiczeń. Nie dość, że na podstawie Twoich osobistych preferencji tworzy specjalny harmonogram ćwiczeń, przygotowanych specjalnie dla Ciebie, możesz je oglądać i ćwiczyć razem z instruktorem.

 

 

VN:F [1.9.21_1169]
Rating: 5.0/5 (2 votes cast)
VN:F [1.9.21_1169]
Rating: +2 (from 2 votes)

Ćwiczenia na schudnięcie – przykłady

cwiczenia-na-schudniecie-7mt

Przy ćwiczeniach na schudnięcie, warto pamiętać o tych, które na pewno powodują najpierw gubienie kilogramów, a następnie kształtowanie mięśni, tutaj nie mylmy jednego z drugim. Do takich ćwiczeń można zaliczyć wypady, po krótkiej rozgrzewce, wykonujemy delikatny rozkrok, nasze stopy w tym momencie mają być na szerokości bioder.

Kolejnym posunięciem jest wykonanie wykroku zaczynając od prawej nogi i jednocześnie uginając lewe kolano, tak by osiągnęło ono kąt prosty. Nie zapominaj o stawianiu całej stopy na ziemi, po powróceniu do pozycji wyjściowej, powtórz to ćwiczenie w miarę możliwości 10 lub 20 razy. Następnie wypad z boku na bok, czyli układamy się na lewym boku kładąc pod głowę lewą rękę, a prawą opieramy się o podłogę.

VN:F [1.9.21_1169]
Rating: 5.0/5 (2 votes cast)
VN:F [1.9.21_1169]
Rating: +2 (from 2 votes)

Ćwiczenia w domu

ćwiczenia w domu

Większość z nas nie ma czasu na uczęszczanie na siłownię, lub nie posiada odpowiedniego specjalistycznego sprzętu, zatem zastanawia nas, czy ćwiczenie w domu, ma jakikolwiek sens? Już odpowiadam, oczywiście, że tak, nawet nie wiesz jak wiele osób każdego dnia, poświęca kwadrans by poprawić nie tylko swoją kondycję, czy tężyznę ale przede wszystkim samopoczucie. Na samym początku zanim zdecydujesz się na ćwiczenia, warto wiedzieć, od czego zacząć, czyli nad czym chcesz pracować, nad jaką partią mięśni, oraz co najważniejsze, w jakiej predyspozycji się znajdujesz.

VN:F [1.9.21_1169]
Rating: 5.0/5 (6 votes cast)
VN:F [1.9.21_1169]
Rating: +4 (from 4 votes)

Ćwiczenia wyszczuplanące – brzuch i uda

ćwiczenia na brzuch i uda

Nie wszyscy zdają sobie sprawę, że aby przystąpić do ćwiczeń wyszczuplających, a przede wszystkim dostrzec skuteczny efekt, trzeba najpierw zdecydować się na ćwiczenia odchudzające, które usuną zbędną tkankę tłuszczową. Ważne jest również, na czym nam zależy, na ramionach, brzuchu czy udach, każda partia ciała to inne ćwiczenia, co jest chyba oczywiste. Najtrudniejsze w ukształtowaniu są uda. Jednym z ćwiczeń które mogą pomóc są przysiady ścienne, czyli pracujemy tutaj nad górnymi partiami ud. Pozycja wyjściowa, to postawa w lekkim rozkroku,

VN:F [1.9.21_1169]
Rating: 4.5/5 (8 votes cast)
VN:F [1.9.21_1169]
Rating: +7 (from 7 votes)

W jaki sposób pomożemy Ci promować 7 minutowy trening?

Dołącz do 7 minutowego treningu

Promowanie 7 minutowego treningu jest proste, a firma daje Ci ogromne wsparcie. Poniżej jest lista rzeczy, które otrzymasz jeśli dołączysz do naszego zespołu. Polski zespół już w ciągu miesiąca stał się międzynarodowym zespołem, co daje nam ogromną wartość dodaną w tym biznesie. Nikt samodzielnie nie osiąga sukcesu i jesteśmy tego świadomi. Tylko wspólna synergia, uczenie się od siebie, długofalowe wsparcie może sprawić że osiągniesz sukces.

VN:F [1.9.21_1169]
Rating: 5.0/5 (6 votes cast)
VN:F [1.9.21_1169]
Rating: +6 (from 6 votes)

Ćwiczenia na brzuch i boczki

ćwiczenia na boczki i brzuch

Jeśli chodzi o zlikwidowanie zbyt dużych boczków, które są utrapieniem nie tylko kobiet, ale również i mężczyzn, to tutaj mamy bardzo dużo ćwiczeń, z których możemy skorzystać. W tym przypadku, trzeba się nastawić na różnego rodzaju

skłony i podskoki, warto również zaopatrzyć się w skakankę, czy popularne i dość niepotrzebnie zapomniane hulaj hop. Niektórzy uważają, że skuteczne spalanie popularnych boczków, warto oprzeć o odpowiednie tempo wykonywanych powtórzeń jak i ich ilość.

VN:F [1.9.21_1169]
Rating: 4.4/5 (7 votes cast)
VN:F [1.9.21_1169]
Rating: +5 (from 5 votes)

Webinar z mistrzem swiata – zobacz to

Chris Reid taekwondo

Zapewne już wiesz, że w najbliższą środę 20 lutego wyjątkowo o godzinie 20:00 czasu polskiego odbędzie się wyjątkowy webinar z transmisją na żywo z Ottawy z Kanady.
Współzałożyciel 7 Minutowego Treningu Chris Reid poprowadzi przykładowy trening według metody 7MT.

Zobacz na własne oczy i przekonaj się, że nawet mistrz świata w Taekwondo od wielu lat posługuje się metodą 7 Minutowego Treningu i jak sam mówi: jest to fundament jego wielkiego sukcesu sportowego.

VN:F [1.9.21_1169]
Rating: 4.4/5 (7 votes cast)
VN:F [1.9.21_1169]
Rating: +5 (from 5 votes)

Jak miec płaski brzuch?

płaski_brzuch

Skoro rozważamy o tym jak mieć płaski brzuch, to na pewno trzeba wspomnieć o treningu aerobowym, czyli takim który zagwarantuje nam odpowiedni kształt naszego brzucha oraz jędrność. Mowa tutaj o ćwiczeniach, których systematyczność jak i czas wykonywania, mogą być znacznie dłuższe, od innych rozwiązań.

Lecz jeśli chodzi o specjalistyczne ćwiczenia, gwarantujące efekt, to warto wspomnieć o tych, które modelują nasze mięśnie. Najbardziej skutecznym jest spinanie mięśni brzucha gdy znajdujemy się w pozycji leżącej, jednocześnie z uniesionymi do góry nogami. W tym przypadku rozpoczynamy od pozycji wyjściowej, czyli układamy się na plecach i przy wyprostowanych barkach krzyżujemy dłonie na karku, czując jednocześnie, że nasze łokcie dotykają podłogi. Teraz wykonujemy ruch, napinając mięśnie brzucha unosimy górną część pleców, odrywamy łopatki i barki od podłoża, kierując podbródek pionowo ku górze, następnie wracamy nie za szybko, do pozycji wyjściowej. Pamiętajmy przy tym, o odpowiednim wydechu ustami, w momencie unoszenia tułowia, oraz wdechu nosem gdy wracamy do pozycji wyjściowej. Wystarczy 7 minut takich ćwiczeń i spalamy przeszło 34 kcal, czyli nawet całkiem niezły wynik.

Można również wzmacniać mięśnie brzucha, z nogami zgiętymi do góry, przy jednoczesnym zgięciu ich w kolanach, oczywiście w pozycji leżącej. Odpowiednio się układamy na plecach, kładąc dłonie na karku i uginając nasze łokcie, postarajmy się zgiąć kolana, pod kątem około 90 stopni, a stopy oprzeć o podłogę. Napinając mięśnie brzucha unosimy uda do pionu, trzymając jednocześnie napięte nogi, przy ugiętych tak jak wspomniałem kolanach. Wracamy powolnym ruchem do pozycji wyjściowej dotykamy podłoża i znów wykonujemy ten sam ruch, w tym przypadku nie wykonujemy przerw między następnych powtórzeniem, dajemy z siebie wszystko. Tak samo kontrolujmy oddech, który powinien być rytmiczny, i w żadnym wypadku nie wykonujmy takich ćwiczeń, gdy odczujemy ból w dolnych partiach naszego kręgosłupa.

Pamiętaj, aby wykonując te ćwiczenia według zasady 7 minutowego treningu ćwiczyć daną partię mięśni do totalnego osłabienia. Ilość powtórzeń danego ćwiczenia powinna być na tyle duża, aby twoje mięśnie powiedziały „już dość”. Tylko wtedy mięśnie najpełniej się rozwijają.

Dowiedz się więcej o 7 minutowym treningu klikając poniżej


VN:F [1.9.21_1169]
Rating: 5.0/5 (7 votes cast)
VN:F [1.9.21_1169]
Rating: +7 (from 7 votes)

Pierwsze szkolenie offline 7 minutowego treningu w Warszawie

zespół 7 minutowy trening

W ostatnią sobotę stycznia odbyło się w Warszawie pierwsze szkolenie liderów w programie partnerskim – minutowy trening. Szkolenie było całodzienne, obfitowało w wiele różnych trakcji, ale po kolei:

Rafał Soiński – opowiedział o tym jak ważny jest styl życia, oraz o tym, że to co uchroni nas przed chorobami oraz zbyt szybkim odejściem z tego świata to właśnie rzeczy na które mamy wpływ. Odżywianie, ruch, oraz świadome prowadzenie naszego życia to rzeczy na które mamy wpływ. Nie mamy wpływu na obciążenia genetyczne, na sytuacje losowe itp.
Tym cytatem zakończył swoje krótkie wystąpienie:

VN:F [1.9.21_1169]
Rating: 4.6/5 (9 votes cast)
VN:F [1.9.21_1169]
Rating: +6 (from 8 votes)